Kedves Lívia néni!

A gyerekekkel heti 2 órában foglalkozom, ennyit “enged” meg az órarendi felosztásuk. Most tartunk a 8. foglalkozásnál. Az egyre összetettebb memória gyakorlatokat úgy látom, hogy ügyesedve, mindinkább gyorsabban oldják meg, néha azonban fáradtak és szétszórtak. A memóriakampós technikával jól “bánnak”. A héten kezdtük el ezt a technikát kipróbálni a tananyag 8 – 10 kulcsszavas tanulásához. Most kezdik kóstolgatni, hogy van értelme, miértje a foglalkozásoknak. A saját osztályomban is kipróbáltam természetismeret órán ezt a technikát, így ismételtünk óra végén az interaktív táblánál, amely remek lehetőségeket ad a szemléltetésre, sorrendiség felállítására. A láncmemória technika nehezebben működik. A páros feladatmegoldások, a memóriavázlat tanulása még csak most kezdődik, akkor fogok tudni munkájukról képekben is beszámolni. A szókereső játékokat nagyon szeretik.

Ács Viktória
Komló


Leírom pár mondatban, hogy miért tetszett a foglalkozás. Olyan módszereket tanultam meg, amikkel gyorsabban tudok tanulni.
A módszerek mellett tetszettek a készség fejlesztő feladatok is. De a legjobban az, hogy ön mindig türelmes és kedves volt! Így, hogy alkalmazom a módszereket nem tart sokáig a tanulás és ráadásul alaposan megmarad a fejemben!

Kristóf
Kaposvár


Kedves Tanulni jó program vezetői!

Szeretnék köszönetet mondani mindazért a programban megtanultakért, amit mára már hasznosan beépítve a mindennapi iskolai életben sikeresen használunk. Roland 2014 márciusában ismerkedett meg a programmal. Kétségek között, de annál nagyobb bizalommal elkezdtük a programot. Sajnos sns-sek vagyunk, többszörösen tanulási nehézségekkel küzdő, érdektelen kamasz fiú. A programnak köszönhetően egy év alatt többet fejlődött Roland gondolkodása, írása, feladatmegoldási készsége, mint az iskolában kötelezően tartandó fejlesztő órák után tapasztalva.

Betti néni kitartó, munkája után, büszkén mondhatom a mai napig is szívesen jár játszva tanulni hozzá. A programot nem csak a tanulás valamelyik nehézségével küzdő gyerekeknek, felnőtteknek hasznos és jó, hanem mindazoknak ki elvesztette a motivációt hogy tanulni igenis jó! Nagyon szeretném ha minél többen, és minél több iskolában alkalmaznák ezt a tanulási formát.
Köszönöm hogy leírhattam véleményem. Egy kamasz fiú anyukája.

Andrea
Szeged


Kedves Tanulni jó csapat!

Hálásan köszönjük azt a gyermekcentrikusságot és rugalmasságot, amit 8. osztályos gyermekeink kaptak. Külön köszönet Anikónak, hogy ilyen segítőkész és mennyire odafigyel a “srácokra”. Gyermekeink hetedik tanévben kezdték el a tanfolyamot és rendkívül élvezték az órákat. Szeptembertől a továbbtanulás miatt olyan mértékű terheléssel kell szembenézniük a központi feladatsor megírásáig, ill. a szóbeli felvételig, ami nagyon megnehezítené, hogy részt tudjanak venni a foglalkozásokon, de mi mindenképpen végig szeretnénk járni. Ekkor, egy rendkívül kedves gesztust kaptunk a Tanulni jó csapattól, gyermekeinknek lehetőséget adtak arra, hogy halaszthassanak a felvételi megírásáig. Természetesen akkor már – felszabadulva a megemelt számú különórák súlyától – sokkal kisebb nyomás alatt lesznek a gyerekek, (és mi szülők is) így nyugodtan részt tudnak venni az órákon.
Köszönjük és további sikeres munkát kívánunk!

Szilvia, Adrienn, Ili
Debrecen

*Borítókép: Gerd Altmann képe a Pixabay -en.

Számunkra fontos a véleménye.
Kérjük mondja el, írja le gondolatait a tanulással kapcsolatban felmerülő témákban!


További bejegyzések:


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .