A 2015-2016-os tanítási évben volt egy tanfolyamunk Tompán, ezen az utolsó foglalkozáson fényképeztem le a gyerekek munkáinak egy részét, beszélgettünk, értékeltünk.

Tompa, Szabó Dénes Általános Iskola, IPR pályázat
Tompa, Szabó Dénes Általános Iskola, IPR pályázat

Néhány gondolat a tanfolyamról és annak eredményeiről. A gyerekek nagyon élvezték ezeket az órákat és szívesen jöttek is. Sokat játszottunk, a játékos feladatok nagyon tetszettek nekik. A vége felé már szinte sosem fértünk bele az időkeretbe, de ez nem okozott problémát.

Egy dolgot mondtak ami az ő észrevételük, javaslatuk hogy az órák elején vetített logikai feladatok annyiban különböznek csak, hogy mindig kicsit bonyolultabbak, de lényegében ugyanazok az ábrák-képek alkotják az alapot, felmerült hogy lehetnének hasonló feladatok más képekkel, ábrákkal. Mondtam, hogy ha ezt könnyűnek találják akkor ez már annak a jele, hogy milyen sokat fejlődtek.

Szerintem a gyerekek tanulását segítette a tanfolyam, a kollégák is nyitottak voltak arra hogy ők sajátos vázlatot készítsenek maguknak. Különösen tetszett nekik a memóriakampós tanulás, és a gondolattérkép készítése.

Ez utóbbi szerintem is jól megy, de van aki már más órákon korábban is alkalmazta és alkalmazza. Összegezve szerintem jó, és hasznos volt ez a 30 óra, jól éreztünk magunkat közben és ez szerintem nagyon fontos, főleg mivel ők a tanítási órák után maradtak itt. Bízom benne, hogy később is alkalmazni fogják az itt elsajátított ismereteket.

Számunkra fontos a véleménye.
Kérjük mondja el, írja le gondolatait a tanulással kapcsolatban felmerülő témákban!


További bejegyzések:


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .